Ads 468x68px

Τετάρτη, 28 Μαΐου 2008

Υπάρχει κάπου αυτός ο «τέλειος σύντροφος»;

Μυθοπλασία...
Η μυθοπλασία, με ένα τρόπο δίνει στον άνθρωπο περισσότερες από μια ζωές.
Μετρούν ήδη περισσότερα  από είκοσι πέντε χρόνια ζωής ζευγάρι, ο ένας πλάι στον άλλο και στις κακές και στις καλές στιγμές, και όσα χρόνια και αν περάσουν η κάθε επέτειος του γάμου τους είναι η χαρούμενη γιορτή τους.
Αν δεν ήταν ζευγάρι, θα μπορούσαν να είναι οι καλοί φίλοι. Έχουν μια κοινή άποψη για τη ζωή, εκτιμούν ο ένας το μυαλό του άλλου, ενώ μοιράζονται τα ενδιαφέροντα τους. Παράλληλα, ο καθένας σέβεται την ατομικότητα του άλλου και δεν κάνει προσπάθεια να τον αλλάξει.
Αυτός δεν ήταν και στην πρώτη του νιότη, αλλά έµπαινε πλέον δυναµικά στην ώριµη ηλικία των πενήντα πέντε χρόνων της ζωή του. Αειθαλής, ακμαίος, γεμάτος ζωή και ενέργεια ακόμη. Ευπαρουσίαστος.
Αυτή γιορτάζει τα σαράντα πέντε αλλά δείχνει αρκετά μικρότερη, όμορφη με μια φυσική ομορφιά, που αναδύεται σε κάθε της κίνηση. Ζεστή, αξιολάτρευτη, ερωτιάρα αλλά αφοσιωμένη, γενναιόδωρη και εκδηλωτική μα πολύ ευάλωτη συναισθηματικά.
Με περισσή φροντίδα αφοσιωμένη σύζυγος και μητέρα, στον έγγαμο βίο τους και ο δημιουργός του γόνιμου οικογενειακού περιβάλλοντος. Με τα χρόνια έχει αποκτήσει μια βαθιά και ώριμη θηλυκότητα με θελκτικότατες καμπύλες, σταράτο δέρμα, στητά στήθη, καλοφτιαγμένα λαγόνια. Είναι γυναίκα που τα "έχει βρει" με το σώμα της και δεν έχει μπει στην ψυχοφθόρα διαδικασία να αλλάξει αυτό που είναι. Δεν την θυμάται ποτέ του μακιγιαρισμένη. Το ύψος της πάνω από το μέσο ορό σώμα καλοσχηματισμένο.  Αυτά όμως που ανεβάζουν την θερμοκρασία στην εμφάνιση της είναι τα λαξευτά οπίσθια της σε συνδυασμό με τα μακριά της πόδια. Όταν τα καλοκαίρια βγαίνει στην παραλία οι γλουτοί της δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν  από πολλές άλλες με απίθανη πίσω όψη.
Μια ομορφιά γυναίκας,κατά το πρότυπο παλαιότερων εποχών, που κάνουν την  αντρική φύση  να σκιρτά και να γλυκό ανασαίνει.
Σήμερα αμφότεροι έχουν συνειδητοποιήσει ότι οι συζυγικές σχέσεις τους δεν είναι μια στατική κατάσταση, εξελίσσονται συνεχώς, διαπερνούν διάφορες καλές ή κακές φάσεις. Το αρχικό «τρελό», ερωτικό, ρομαντικό πάθος κάπως έχει αντικατασταθεί με βαθύτερα, ουσιαστικότερα συναισθήματα αγάπης και συντροφικότητας. Η μακροχρόνια σχέση τους έχει φυσιολογική φθορά, η προσδοκία ότι όλα πρέπει να είναι πάντα τέλεια, είναι μη ρεαλιστική και το γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει κάπου αυτός ο «τέλειος σύντροφος».
 Δεν υπάρχει ο ιδανικός σύντροφος που δε θα τους πληγώσει ποτέ.
Ο σύντροφός τους είναι άνθρωπος κι αυτός και έχει τις στιγμές του.
Δεν υπάρχει η τέλεια σχέση μέσα στην οποία όλα κυλούν αβίαστα. Σε μια καλή, αλλά πραγματική, σχέση υπάρχει ροή τις περισσότερες φορές και τις υπόλοιπες υπάρχει τσακωμός, θυμός και φιλονικίες. Όμως αφού καταλαγιάσει η ένταση μετά έρχεται ο διάλογος και η επικοινωνία.
H ιδέα του ταιριαστού ζευγαριού, αγγίζει τα όρια της μυθοπλασίας.
O γάμος είναι μια μηχανή παραγωγής συγκρούσεων! Όλα τα ζευγάρια διαφωνούν για τα ίδια πράγματα: τα χρήματα, το σεξ, τα παιδιά, τη διαχείριση του ελευθέρου χρόνου.
Ο σοφός παππούς του έλεγε.
«Πριν τον γάμο κράτα και τα δύο σου μάτια ανοιχτά , αλλά μετά τον γάμο κλείσε το ένα».
Εννοώντας , ότι ένας γάμος για να διατηρηθεί και να θεωρείτε επιτυχημένος πρέπει να υπάρχει σ’ αυτόν κατανόηση  συγχώρεση και αποδοχή.
Για πολλά χρόνια είχαν μια καλή και πλούσια ερωτική επαφή. Αφιέρωναν χρόνο στην ερωτική συνομιλία τους ένοιωθαν άνετα και μιλούσαν ελεύθερα για τις προτιμήσεις και τις φαντασιώσεις τους. Ο χρόνος έχει ενισχύσει στέρεα το συναισθηματικό τους  δεσμό.
Τελευταία τον προβληματίζει η σύζυγος που έχει μειωμένο ενδιαφέρον για σεξουαλική δραστηριότητα, το σεξ μοιάζει απλά να μην την ενδιαφέρει σαν άτομο, να μην την απασχολεί, και αυτή η έλλειψη ερωτικής επιθυμίας δημιουργεί απόσταση και εφήμερα χάσματα στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.  Οι σχέσεις τους περιοδικά δυσκολεύουν με μικρές περιόδους κρίσης και χρειάζεται να κάνουν συνειδητές προσπάθειες ώστε να δείχνουν κατανόηση, υπομονή, αγάπη και αποδοχή ο ένας στον άλλο.
Είναι κάτι στιγμές που όσο αυτός εκφράζει τη σεξουαλική επιθυμία για την σύζυγο του αυτή απομακρύνεται και δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος, οι ρόλοι  παγιώνονται και εκφράσεις, όπως «Πάντα θέλεις» και «Ποτέ δεν θέλεις» γίνονται αναπόσπαστο μέρος των διαφωνιών τους.
Πάει ένας χρόνος τώρα που περιοδικά κλειδώνει σεξουαλικά, το σεξ δεν της προκαλεί την αναμενόμενη γι’ αυτόν ευχαρίστηση, και καμιά φορά την αισθάνεται ότι το κάνει από αγγαρεία ίσως γιατί τον αγάπα ακόμη, ενώ πραγματικά δεν αισθάνεται σεξουαλική επιθυμία να βρεθεί μαζί του. Τον βλέπει σαν έναν πολύ καλό της σύντροφο που τον αγαπά, νοιάζεται γι’ αυτόν, είναι ο πατέρας των παιδιών τους, ένας καλός άνθρωπος.
Με τη σεξουαλική ζωή τους πλέον στο πίσω πλάνο, διάφορες σκέψεις αρχίζουν να επικρατούν στο μυαλό του σχετικά με το «γιατί δεν τον θέλει» και αυτές οδηγούν και τον ίδιο σε συναισθηματική απομάκρυνση  και υποτονική ερωτική διάθεση.
Η λίμπιντο του όμως σε τακτά διαστήματα αναζητούσε μια δυναμική διέξοδο.
Τελευταία φορά η ένταση με το θέμα αυτό κορυφώθηκε…
Τον προκάλεσε ειρωνικά αρνούμενη να κάνει σεξ μαζί του.
«Σου σηκώνεται ακόμα;».
«Εμ βέβαια εσύ που να ξέρεις, έχεις ξεχάσει πως είναι να το κάνουν».
«Δεν το έχω ανάγκη».
«Σωστά, εσυ τη βρίσκεις με τους παπάδες και τις αγρυπνίες τους. Τα ράσα σε καυλώνουν».
«Δεν το πιστεύω!. Σα δεν ντρέπεσαι. Τέτοια να λες και το βρακί μου δεν πρόκειται να το ξαναδείς ούτε ζωγραφιστό».
Σάμπως το έβλεπε πια τώρα τελευταία.
«Μου το έφαγε η εκκλησία δεν υπάρχει άλλη εξήγηση» μουρμούριζε μέσα από τα δόντια του.
Η λογομαχία για την ώρα τέλειωσε. Αυτός απηυδισμένος από την αδιαφορία της υπόμεινε για  χρονικό διάστημα, στο τέλος το αποφάσισε ότι είναι καιρός, να αγνοήσει όρκους και κανόνες να κάνει την υπέρβαση, κοινώς να ψάξει άλλου πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια και να νοιώσει και πάλι άνδρας.
Εδώ και τέσσερα χρόνια στο στενό τους κύκλο έχει μείνει χήρα μια χυμώδης πενηντάρα που την φαντάζεται περιστασιακά αντικείμενο πόθου του. Θυμάται μια παλιά τους ιστορία, χρόνια πριν το θανατηφόρο ατύχημα του συζύγου της, περνούν μαζί διακοπές με τα παιδιά τους. Μετά το μπάνιο βρίσκονται οι δυο τους μονάχοι στην αυλή του εξοχικού τους. Η κυρία ξεπλένεται  κάτω από το ντους βάζει το μπουρνούζι της και  βγάζει το μαγιό της χωρίς να σκουπίσει τα νερά που τρέχουν πάνω της. Κάθεται απέναντι του, ανοίγει διάπλατα τα πόδια της αφήνοντας σε θέα το όρος της Αφροδίτης με τα μεγάλα κόκκινα χείλη του αιδοίου της γυμνά. Στον περιποιημένο στιλπνό θάμνο του εφηβαίου της κυλούν λαμπερές διάφανες σταγόνες νερού. Ανείπωτη σεξουαλική διέγερση σκόρπισε στο κορμί του η θέα της αρχέγονη εκείνης ουσίας της θηλυκότητας. Έκανε πως δεν είδε τίποτα, δεν ήθελε να παρασυρθεί σε λάθος μονοπάτια, άλλωστε η σεξουαλική σχέση με την όμορφη σύζυγο τον γέμιζε απόλυτα.
Είναι κάτι μέρες που πολύ τη γυρόφερνε στο μυαλό του, έψαχνε την ευκαιρία. Μια φθινοπωρινή μέρα προφασίζεται ότι είναι ανάγκη να πάει στο χωριό γιατί τον θέλει εργολάβος που ανακαινίζει την εξωτερική μάντρα του σπιτιού τους. Η χήρα έχει ένα μικρό αγρόκτημα στο μέσον της διαδρομής με ελιές και με μια μικρή εξοχική κατοικία. Από το καλοκαίρι το συζητούσε με την σύζυγο του ότι το σπίτι έχει ανάγκη για μερικές επισκευές συντήρησης στα συστήματα ύδρευσης και πως μπορούν να τη βοηθήσουν. Ευκαιρία! Της τηλεφωνεί, συζητούν περί ανέμων και υδάτων, της λέει ότι σαββατοκύριακο πάει στο χωριό, αυτή τον ρωτά αν μπορεί να πά6ει μαζί του, για να βρει κάποιον να της καθαρίσει το κτήμα προς το παρόν. Ζήτησε το από τη γυναίκα μου, απλώς για ευνόητους λόγους, θα συμφωνήσει και θα χαρεί να πάμε παρέα, άλλωστε από την εποχή που έχασε τον σύζυγο σου πάντα θέλει να σου συμπαρίσταται, σε θεωρεί ανεκτίμητη φίλη. Παρασκευή αργά απόγευμα ξεκινάνε λοιπόν, πρώτη στάση στο συνοικιακό βενζινάδικο, την ώρα που εφοδιάζουν βενζίνη να κι η ηλικιωμένη γνωστή κουτσομπόλα της γειτονιάς. Περίεργη έρχεται διπλά του και τον ρωτά για πού το έβαλε με την κυρά, Της απαντά. Αυτή του κλίνει πονηρά το μάτι και του λέει στο αυτί. «Θα φας καλά, αλλά το νου σου γιατί θα σε ξεζουμίσει η χήρα». Διάβολε στο θηλυκό μυαλό της, κάθε συνάντηση της χήρας θεωρείτο βρώμικη, έκλυτη και λάγνα. Φτάσανε με το πέσιμο του ηλίου στο κτήμα της, συναντήθηκαν με γνωστό εργολάβο κανόνισαν τα της εργασίας, και άραξαν σε μια μικρή ψαροταβέρνα στο πλάι της παλιάς εθνικής. Αφού έφαγαν ήπιαν και μερικές μπύρες αποφάσισαν να μην οδηγήσουν και να μείνουν στο αγρόκτημα το βραδύ και το ξημέρωμα Σαββάτου να αναχωρήσουν για το χωριό του.
Η χήρα ήταν που ανέβασε εκείνο τα βράδυ τη λίμπιντο στο ζενίθ με ένα σεξουαλικό στριπτήζ συνοδευόμενο από αισθαντικό μουσικό χαλί.
Τον τρέλανε κοιτώντας τον προκλητικά και πέρνα όλα τα μηνύματα που θέλει με τα μάτια της.
“Θέλω να με πάρεις, εδώ και τώρα”.
Όταν μιλάει το κορμί, ξέχνα τα πρέπει και τα μη…
Αυτός απέβαλε το άγχος του πρωτάρη στις απιστίες και μπήκε στο κλίμα.
Η χήρα δεν βιαζόταν να τελειώσει, έβγαζε τα ρούχα της αργά και αισθησιακά.
Χαϊδευόταν μπροστά του και τον έκανε να καταλάβει πόσο πολύ το απολαμβάνει.
Αυτός είχε βγάλει το πρησμένο του πέος και αυνανίζεται ηδονικά. Η χήρα όταν κατάλαβε ότι αυτός δεν άντεχε άλλο σταμάτησε το στριπτήζ, άλλωστε δεν έμενε και τίποτα να βγάλει, γονάτισε εμπρός του, έπιασε το ορθωμένο πέος του στα χέρια της, Και ω! με το που το χούφτωσε ένας πίδακας  πυρακτωμένη λάβα τινάχτηκε από την κορυφή του πέους προς όλες τις κατευθύνσεις. Αυτός πήρε βαθιές ανάσες να συνέρθει, και μουρμούρισε απογοητευμένα. «Σκατά». Αλλιώς τη φανταζόταν την πρώτη φορά μια ενδεχόμενη εξωσυζυγική σχέση. Η υπόλοιπη βραδιά συνεχίστηκε με σεξουαλική συνεύρεση χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον ανούσια, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της χήρας. Το ξημέρωμα προφασίστηκε ότι του τηλεφώνησαν πως υπάρχει επείγον πρόβλημα στην εργασία του. Ανέβαλε τον προορισμό για το εξοχικό τους, αναχώρησαν για την επιστροφή. Στο δρόμο ενώ αυτός οδηγεί η χήρα του τον έχει βγάλει έξω από το παντελόνι και τον παίζει παιγνιδιάρικα απευθύνοντας του ασταμάτητη ερωτική βωμολοχία και ταυτόχρονα το άλλο χέρι το έχει χώσει κάτω από το φουστάνι και γαμάει την κλειτορίδα της.
Μέχρι να φτάσουν στου γυρισμού τον προορισμό, της έδωσε αμέτρητες υποσχέσεις για ερωτικές στιγμές και γαμήσια που θα μείνουν αξέχαστα.
Δεν κράτησε καμία.
Θεώρησε την απιστία του προδοσία της συμφωνίας που έχουν κάνει μεταξύ τους και γι’ αυτό και το βιώνει ως προσωπικό τραύμα. Είναι σαν να λέει στην σύντροφο του: «Δεν είσαι αρκετή για μένα». Και αυτό του είναι πολύ σκληρό.
Δεν πρόκειται λοιπόν να την απατήσει ποτέ ξανά. Το ψυχολογικό βάρος που σήκωσε μετά την απιστία δεν αξίζει για κανέναν λόγο τελικά, για μερικές στιγμές ευχαρίστησης.
Η ηθική του τον σφραγίζει με μια κόκκινη γραμμή. Δεν υπάρχει γι αυτόν σεξ χωρίς συναίσθημα, όπου αυτός που αγαπάμε αποτελεί από μόνος του ένα σύμπαν που ικανοποιεί όλες τις προσδοκίες μας.
Η εικόνα της σχέσης τους που δεν έχει χάσει το συναισθηματικό ενδιαφέρον ο ένας προς τον άλλον, η επικοινωνία όσο και η καθημερινότητα τους είναι αρκετά καλή και όχι απόρροια μιας κακής διαπροσωπικής σχέσης που το σεξ τιμωρείται, του έχουν δημιουργήσει έντονο προβληματισμό καθώς είναι διάχυτη η αίσθηση του ότι κάτι συμβαίνει.
Αποφασίζει να συζητήσει το πρόβλημα του με ένα φίλο από τα παλιά, έναν θαλασσόλυκο καπετάνιο που τον θεωρεί αυθεντία στα ερωτικά.
Η αυθεντία λοιπόν του εξηγεί.
Απλά τα πράγματα. «Υπάρχει άλλος».
Είναι μερικά θηλυκά, που απλά είναι στη φύση τους να μην μπορούν να μείνουν σταθερά προσηλωμένα σε μία σεξουαλική σχέση. Φυσικά δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που αυτό γίνεται. Η εμφάνιση και γενικότερα η παρουσία δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που μπορεί να δούμε μία γυναίκα σεμνή και χαμηλοβλεπούσα και μετά από λίγο να μάθουμε ότι έχει κάνει τα τέρατα!
Τώρα αν είσαι άτυχος και πέσεις σε μία τέτοια γυναίκα, θα σε έχει σίγουρα βασιλιά, αλλά ψάχνε κάθε τόσο το κεφάλι σου! Οι γυναίκες αυτές, απατούν συνήθως με τη δικαιολογία ότι έτσι κρατάνε τη σχέση τους ζωντανή, κάτι που όντως συμβαίνει αρκετά συχνά. Δεν είναι κακές, απλά έχουν ένα συγκεκριμένο θέμα με την αποκλειστικότητα φίλε μου.
Να ξέρεις, ότι όλες οι γυναίκες, ό, τι εμφάνιση κι αν διαθέτουν, έχουν τουλάχιστον έναν θαυμαστή στο περιβάλλον τους ο οποίος παρά το γεγονός ότι γνωρίζει ότι είναι δεσμευμένες, τις πολιορκεί διακριτικά.
Δεν είναι πρωτοφανές, όσο κι αν σου ακούγεται περίεργο, μια γυναίκα μέσα στην πορεία της ζωής ενός γάμου να χάσει το σεξουαλικό ενδιαφέρον χωρίς όμως να χαθεί η συναισθηματική αναγνώριση και η αγάπη προς τον σύντροφο της, έχοντας όμως διαχωρίσει τη σεξουαλικότητα από τη συναισθηματική επαφή. Μάλιστα όλες αυτές που συνειδητοποιούν ότι δεν έχουν πια το σεξουαλικό ενδιαφέρον για τον σύντροφό τους, δεν σημαίνει ότι έχουν μπει οι ίδιες σε σεξουαλική σιγή, αφού επιθυμούν και ποθούν σεξουαλικά άλλους ανθρώπους. Αρκετές δε προχωρούν σε σεξουαλικές σχέσεις που τις περιχαρακώνουν μόνον στην απόλαυση του σεξ, χωρίς να απειλήσουν τη συντροφική τους σχέση και φυσικά το γάμο τους
Η μειωμένη σεξουαλική επιθυμία έγκειται στην μακροχρόνια διάρκεια της σχέσης με το σύντροφό τους, κι όχι στις ορμονικές αλλαγές, καθώς μόλις αποκτήσουν καινούργιο σύντροφο, η λίμπιντο επιστρέφει στα ύψη. Για τις γυναίκες λοιπόν η συνηθέστερη ηλικία στην οποία απατούν το άλλο τους μισό είναι τα σαράντα με σαράντα πέντε  τους χρόνια. Και να μην ξεχνάς την κλειτορίδα ως το μοναδικό όργανο που είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για ευχαρίστηση, καθώς διαθέτει 8.000 νευρικές απολήξεις, διπλάσιες από αυτές του πέους.
Ωχ! Το καμπανάκι της απιστίας της συζύγου του αρχίζει να χτυπά, επίμονα στην οθόνη του μυαλού του.
«Και να ξέρεις» του τόνισε ο θαλασσόλυκος.
Φυσιολογικοί άνθρωποι δεν υπάρχουν, είναι ένας μύθος η κανονικότητα. Ακόμα κι εκείνος που σου φαίνεται τόσο κανονικός, τόσο απλός, κρύβει στην ντουλάπα του σκελετούς και δυναμίτες, πτώματα, ενοχές και πόθους. Οι στατιστικές λένε ότι έξι στις δέκα Ελληνίδες είναι άπιστες, μιλάμε ότι «Γεννηθήκαμε άπιστοι!» Το σεξ δεν αποδέχεται την ηθική γιατί το σεξ είναι και ανήθικο και ακόλαστο. Δεν μπορείς να το μετρήσεις με όρους ηθικούς. Μπορεί να δώσει κάποιος εντολή σε μία επιθυμία που είναι πρωτόγονη!» όχι! Ταυτόχρονα υπάρχει μια ζωώδης αλήθεια της γυναικείας επιθυμίας.! Η γυναίκα ερεθίζεται σε μεγαλύτερο βαθμό σεξουαλικά, με ιστορίες που περιλαμβάνουν εφήμερες σχέσεις, ακόμη και με αγνώστους παρά με τον μακροχρόνιο σύντροφο της.
Ερωτήματα πολλά, μετά την μακροσκελή ανάλυση του ειδικού.
«Τι κάνω τώρα αφού δεν είχα ούτε καν σκέψη ότι με απατά, αλλά διάβολε εσύ με γέμισες αμφιβολίες που μου συγχύζουν το μυαλό»……
«Μου βάζεις δύσκολα.» του απαντά ο ειδικός
«Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση». συνέχισε.
«Μην το παίρνεις όμως και κατάκαρδα αδελφέ μου». Τον παρότρυνε.
«Πολλοί είναι αυτοί που  κρέμασαν τη φωτογραφία τους παραδίπλα στα πορτρέτα των πιο διάσημων  της ιστορίας με το θέμα αυτό. Ήφαιστος, Αγαμέμνονας, Μενέλαος,’ κι άλλων "ενδόξων "»...
«Πως το είπες το ποσοστό έξι στις δέκα;» σιγομουρμούρισε μέσα από τα δόντια του αυτός.
«Δεν το λες και άσχημο ποσοστό.» σκέφτηκε ελαφρώς ανακουφισμένος.
«Έχω ελπίδες για καθαρό κούτελο.» συνέχισε τις σκέψεις του.
Αυτός την εξωσυζυγική σχέση την θεωρεί μια νοσηρή κατάσταση, όταν είσαι μ’ έναν άνθρωπο που τον αγαπάς, τον πονάς και τον φροντίζεις ως τον μοναδικό σύντροφό σου ενώ ταυτόχρονα να γεύεσαι την ηδονή και τη σεξουαλική απόλαυση με κάποιον άλλον.
Εκτός και αν ο άλλος είναι οι φαντασιώσεις του.
Τις νύχτες, όταν δεν μπορεί να κοιμηθεί, ζει φανταστικές σκηνές με τη μούσα του που τις εκλαμβάνει ως μέρος μιας πραγματικότητας με ευεργετική επίδρασή.
Η φανταστική αυτη σχέση λειτουργεί για εκείνον σαν διεγερτικό, από τη μια αυξάνει την αυτοπεποίθηση του και από την άλλη ξεσηκώνει κάθε κύτταρο του κορμιού του. Ονειρεύεται να σμίγουν όπως οι φλόγες της φωτιάς. Ν’ ανάβει και να σβήνει στην αγκαλιά της.
...«Και τώρα Μούσα Ερατώ,
έλα κοντά μας
και πες μας πώς ο Ιάσονας ...
έφερε το χρυσόμαλλο Δέρας...
από τον ερωτά του στη Μήδεια ...
γιατί έχεις τις χάρες
της Κύπριδας Αφροδίτης...
και φέρνεις τη μαγεία
στα ανύπαντρα κορίτσια...».
Η μούσα είναι σπόρος που πέφτει σε καρπερό χωράφι. Είναι το σπίρτο που πυροδοτεί. Είναι το εισιτήριο εκείνης που θαυμάζει, εκστασιάζεται και αποκαλύπτει τις βαθύτερες σεξουαλικές του ορμές όταν μπαίνει ως στόχος στο μυαλό του και στις σεξουαλικές φαντασιώσεις του.
Η νύκτα χαϊδεύει τα όνειρα
Και η σιγαλιά τις σκέψεις...
Καθημερινές απλές αλήθειες
Φωλιάζουν στου μυαλού το έρεβος
Και τον κρατούν ενύπνιο
Στην ερωτική του οπτασία πλάθει μια τελευταία τους συνάντηση. Την κοίταζε με λαγνεία όταν τέντωνε το σφιχτοδεμένο κορμί της για να τακτοποιήσει τους φακέλους στα ψηλά ερμάρια ενός φωτεινού γραφείου. Μια επαφή τους που την κράτησε να ανέβει τη μικρή σκάλα και τα χέρια τους έμεναν λίγο παραπάνω σφιγμένα μεταξύ τους, και δυο τρεις φορές που της άγγιζε τη μέση της στιγμιαία την ώρα που περνούσε από κοντά του. Αυτά πλάθει ο νους ψάχνοντας μέσα στη σκέψη του σαν σκοπευτής, ορμητικά, παθιασμένα την ερευνούσε ολοκληρωτικά, άσεμνα και ακόλαστα βγάζοντας στην επιφάνεια τις πρωτόγονες απόκρυφες παρορμήσεις του, με λατρευτική αφοσίωση, σαν να προσπαθεί, να έλθει σε σωματική επαφή μαζί της. Το απολαμβάνει. µέσα σε µια κατάσταση πλέριου ευδαιµονισµού και αγαλλίασης. Το τέλος της ηδονικής έκστασης έρχεται και η μοναξιά του τον πλημμυρίζει ξανά. Αποκαμωμένος τα μάτια του γλάρωσαν  από τη γλυκιά εξάντληση και ανακουφισμένος αναχωρεί νωχελικά για την κρεβατοκάμαρα.
Μα αντί για γαλήνη, βρίσκει την γοητευτική σύζυγο ξαπλωµένη, και στα µάτια της που του χαµογελούσαν, έβλεπε έναν διάχυτο ερωτισµό «πολλά υποσχόµενο».
«Άργησες», του είπε µε µια ναζιάρικη φωνή, όλο µπρίο και χάρη, όταν τον είδε να ξεπροβάλλει στην πόρτα του δωµατίου
Με το σεντόνι είχε καλύψει µε µια δήθεν τυχαία, ωστόσο ακριβή και προσεχτική επιµέλεια, κάποιες γωνιές του κορµιού της, ασφαλώς για να φαίνεται πιο προκλητική και να µπορεί να διεγείρει την φαντασία του καλύτερα, ξυπνώντας µέσα του όλα τα «άγρια» και «ατίθασα» ένστικτα του έρωτα. Ένα παλιρροϊκό κύμα πάθους χειµαρρώδες και ανεξάντλητο, απειλεί να τον καταπιεί. Αυτός δεν ειπε  τίποτα. Μονάχα σήκωσε ελαφρά το σεντόνι και, γλίστρησε γρήγορα στο κρεβάτι δίπλα της. Το χέρι της άρχισε να διατρέχει το σώµα του, κινούµενο «επικίνδυνα» προς τις «κάτω περιοχές», αυτές τις «άκρως ανδρικές»!
- «Μη µου πεις, αγάπη µου, ότι είσαι κουρασμένος. Έχουµε πολλή δουλειά» απόψε»
Αχ, μούσα μου! Εσύ που τα βλέπεις και τ’ ακούς όλα. Και τι δεν θα έδινε στ’ αλήθεια για να της πει ότι όντως είναι κουρασμένος, Ότι η μούσα τον είχε κάνει πτώµα. Όµως, για τίποτα στον κόσµο δεν θα της έλεγε κάτι τέτοιο. Είναι απαράβατος κανόνας, να µην υποπέσει ποτέ σ’ αυτό το σφάλµα, να προβεί δηλαδή σε µια ανάλογη «οµολογία» απέναντι στην έµπλεη σφρίγους, σύζυγο του.
Τι συνέβη απόψε και η σύζυγος αναζήτα όπως τον καλό καιρό του παρελθόντος, να νιώσει το ηδονικό σκίρτημα παντού, σε όλο της το κορμί, μετά από καιρό. Αυτός πρόσκαιρα δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο κάλεσμά της, γιατί σχεδόν έχει παραλύσει από τα κελεύσματα της φαντασίωσης του και της σεξουαλικής ικανοποίησης του. Μα ο θρίαμβος του ονειρικού, αρνείται το αδύνατο, η σάρκα του μιλάει και ανταποκρίνεται στο ερωτικό κάλεσμα. Η σύζυγος του ζητά υπομονή, θέλει να τελειώσουν την ερωτική τους πράξη διαφορετικά. Πάρε με στην «ευλογημένη στάση» του λέει. Μια σεξουαλική έκφραση δημοφιλής προφανώς στα χαμηλόφωνα σχόλια με σεξουαλικά υπονοούμενα  στις συνάξεις των εκδρομικών ομάδων που οργανώνουν οι κατά τόπους ενορίες. Δεν είναι κακό. Όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας  Στήνεται λοιπόν στα τέσσερα  με τα υπέροχα οπίσθια της να λικνίζονται με σεξουαλικά προκλητικό τρόπο κουνώντας τους γοφούς της., όπως μόνο αυτή ξέρει να κάνει και του προσφέρει αφειδώς το πρησμένο από ηδονή αιδοίο της με τα υγρά να τρέχουν από την καύλα της ποτάμια. Άπειρες ορμόνες αρχίζουν να κατακλύζουν τον εγκέφαλό του, μια πανδαισία  σεξουαλικής καμπύλης τον συνεπαίρνει. 
Απολαμβάνοντας το σεξ, απελευθερωμένη, βρίσκεται σε σεξουαλική διέγερση, και του παραδίδεται, χωρίς αντίσταση, κ' αυτός δεν της αφήνει αλώβητη καμιά είσοδο. Μπαινοβγαίνει μέσα της δυνατά, χαοτικά, όπως ακριβώς εκείνη το ζητάει. Ταυτόχρονα σκέψεις  αρχίζουν να τριβελίζουν το μυαλό του. Το κλειδί αυτής της ανέλπιστης ερωτικής πανδαισίας ίσως να βρίσκεται καλά κρυμμένο στον φαντασιακό της κόσμο. Φαντασιώνεται κ' αυτή. Ίσως φαντασιώνεται μια ερωτική της σχέση με το ρασοφόρο εξομολόγο της. Τον φαντάζεται να την αγκαλιάζει ντυμένος τα ράσα του και η μυρωδιά του λιβανιού να αναδύεται απ’ γύρο τους, στο μικρό δωματιάκι που εκτελούσε τις εξομολογήσεις του. Ίσως και να υπάρχει και κάποια σεξουαλική σχέση μεταξύ τους που όμως μένει καλά κρυμμένη, γιατί δεν θα ήθελαν να διαταράξουν την φήμη τους. Η μνήμη του γεμίζει περασμένες εικόνες της καθημερινότητας της με το εξομολόγο της και η σκέψη αυτή τον ερεθίζει
Τα διαμερίσματα του μυαλού του πλημμυρίζουν φαντασιώσεις.
Οι φαντασιώσεις του ξεκινούν από την εποχή που ο ιερέας ήρθε στην ενορία τους. Πρέπει να ήταν σαράντα χρονών περίπου. Ψηλός, ευθυτενής, ξανθοκόκκινος, «ο γοητευτικός βίκινγκ» τον αποκαλούσε η σύζυγος του. Εμφανίσιμος, πάντα ντυμένος κομψά, είχε αυτοπεποίθηση. Την γενειάδα του την διατηρούσε περιποιημένη, κοντά κουρεμένη και το καστανό κόκκινο μαλλί του συνήθως το έδενε σε κότσο. Χαρισματικός τους μάγεψε, απλά και μόνο η αύρα που ακτινοβολούσε και η αναμφισβήτητη γοητεία του προκαλούσε τα βλέμματα πάνω του.
Γεμάτος νέες ιδέες, ξεχωριστός θεολόγος, ακαταπόνητος εξομολόγος, πόλος έλξης  των πιστών ενοριτών.  Και κατά την γνώμη του ο ιδανικός εραστής σ΄ ένα γυναικείο κοινό που να ξυπνά τη φαντασία τους και τον καλά κρυμμένο ερωτισμό τους τόσο ζωντανά, που θα μπορούσαν ακόμη να βιώσουν ένα είδος πνευματικής σεξουαλικής κορύφωσης. Είχε σλάβικη καταγωγή από την πλευρά της μητέρας του και ιδιαιτέρους δεσμούς με το πατριαρχείο. Για την σύζυγο του ιερέα ελάχιστα ήταν γνωστά, σπάνια εμφανιζόταν στην ενορία τους, οι κακές γλώσσες διέδιδαν ότι ζούσε στην Κωνσταντινούπολη τη δική της ζωή.
Από τις πρώτες στιγμές του ερχομού του ο ιερέας έγινε δεκτός στην ενορία με συναισθήματα συμπάθειας και οικειότητας. Ιδιαίτερα όμως με την σύζυγο του είχε αποκτήσει μια πιο προσωπική σχέση, μπήκε στη ζωή της με οικειότητα, υπήρξε το στοιχείο της εγγύτητας αναμεταξύ τους και νοιώθουν οικεία, άνετα και ζεστά  στην επαφή τους. Τον δέχτηκε με μεγάλη ευχαρίστηση για εξομολόγο της και με την προτροπή του άρχισε να συμμετέχει πιο ενεργά σε διάφορα ενοριακά θέματα. Της έδωσε την δυνατότητα να προβάλλει τις δεξιότητες της προς όφελος της ενορίας και πολλές φορές την έκανε πρωταγωνιστή σε διάφορες εκδηλώσεις. Θυμάται πως ο ιερέας ερχόταν στο σπίτι για αγιασμό, κάποιο ευχέλαιο, και μερικές φορές σε άπλες φιλικές επισκέψεις. Στη διάρκεια αυτών των επισκέψεων το βλέμμα του έπιπτε πάνω της έστω και φευγαλέα και έλεγε τόσα, όσα ποτέ τα χείλη του δεν θα μπορούσαν να ξεστομίσουν, δεν μπορούσε να κρατήσει το βλέμμα του μακριά από το αντικείμενο του πόθου του. Αν διέθεταν φωνή τα μάτια θα γινόταν σαματάς. Ήταν φανερό ότι η συμπάθεια του είχε μετατραπεί σε πάθος, Γι’ αυτή είναι ένα μόνιμο ερωτηματικό στην ψυχή της, τι θα συμβεί άραγε αν, κι αυτό το αν καίει σιωπηλά αφήνοντας χαρακιές  στην καρδιά. Μια φωτιά που σιγοκαίει, αθόρυβα και σε κάποιο φύσημα του ανέμου μπορεί να γίνει πυρκαγιά. Με το πέρασμα του χρόνου η έλξη μπορεί να έγινε αμοιβαία, μεταξύ τους, επιθυμώντας ίσως τη σεξουαλική συνεύρεση που δεν μπορεί να προχωρήσει σε δέσμευση. Αυτός άλλη μια νύκτα ακόμη φαντασιώνεται τον ιερέα που την επισκεπτόταν στο χώρο της εργασία της και συζητούσαν τα διάφορα θέματα της ενορίας. Με τον καιρό οι επισκέψεις στο χώρο εργασίας της άρχισαν να γίνονται συχνότερες. Ταυτόχρονα συχνότερη έγινε και η συμμετοχή της στις εκκλησιαστικές ασχολίες, και συμμετείχε ανελλιπώς στις αγρυπνίες. Τότε πέρναγε απαρατήρητη αυτή η επαφής τους. Απόψε που τους φαντασιώνεται και φέρνει πίσω τις εικόνες, αυτές του δείχνουν μια άλλη πραγματικότητα. Η εικόνα τώρα ερχόταν μ' άλλη καθαρότητα και διαφάνεια στη μνήμη του. Βλέπει τον ιερέα να εισέρχεται ως συνήθως άνετος χαμογελαστός στο χώρο της να συζητούν με ζέση διάφορα καθημερινά συμβάντα και θέματα της ενορίας και η επίσκεψη να τελειώνει με τον συνηθισμένο διάλογο. Τα χείλη να λένε «ευλογημένη απόψε έχουμε αγρυπνία» μα η ματιά του διαπεραστική, διερευνητική γεμάτη λαγνεία λέει «απόψε θα πληρώσεις όλες της αμαρτίες σου, θα σε πηδήξω από παντού.». Αυτή να σκύβει να του κρατά το χέρι, και φιλώντας το ευλαβικά ν' απαντάει. «Το ξέρεις πάτερ ότι δεν λείπω από καμία αγρυπνία σου», ενώ τα ματιά και το κορμί της μετέδιδαν, «πάτερ με κολάζεις, το βρακί μου έγινε μούσκεμα», τη γεμίζει η φαντασίωση ότι το πέος του ήταν ήδη καυλωμένο και την περιμένει. Στη συνέχεια ο ιερέας τον ασπάζονταν όταν βρισκόταν και αυτός εκεί αποχαιρετώντας τον μ' ένα αμυδρό χαμόγελο στα χείλη, του ευχόταν ένα ήσυχο και ξεκούραστο υπόλοιπο της ημέρας, σαν να έλεγε,  «κοιμήσου μαλάκα, κ’ εγώ θα στη γαμήσω όπως μόνο οι αληθινοί άνδρες ξέρουν».
Είναι και αυτές οι με πονηρό χαμόγελο ερωτήσεις που της απευθύνουν ξεδιάντροπα, και δεικτικά δυο ανέραστες ενορίτισσες, δήθεν αθώα, δήθεν αυθόρμητα. Ερωτήματα που κρύβουν σεξιστικά  υπονοούμενα.
«Εσύ που ταχείς καλά με τον ιερέα ποτέ θα»………
«Εσύ που τον βλέπεις τακτικά ποτέ θα»……
Θα ‘χουν τις υπόνοιες τους που ρωτάνε….
Η ακόμη πιο ξεδιάντροπα
«Αχ χρυσή μου! Έχεις το τηλέφωνο του ιερέα, να τον ρωτήσουμε πότε εξομολογεί»
Τέτοιος ο  βαθμός ζήλιας που τις οδηγούσε σε αδιάκριτες συμπεριφορές ψυχολογικής βίας.
Και μέσα τους σκέπτονται. «Τυχερή, σίγουρα σου πετάει τα μάτια  έξω στο γαμήσι, ο προικισμένος ιερέας μας, ποιος την χάρη σου τσουλίτσα» με ζηλοφθονία.
Αχ!  και πόσο τη ζηλεύουν. Τα μουνιά τους μαραμένος κήπος, φαντασιώνονται τον λεβεντόκορμο ιερέα να τα ποτίζει με την μάνικα του.
 Δεν τον εκπλήσσει ότι η παρουσία του εξομολόγου μπορεί να αναδεικνύει πάθη και επιθυμίες της. Μέσα από τις εξομολογήσεις της ίσως να ζει στις βαθύτερες φαντασιώσεις της στιγμές που θέλει αλλά δεν έχει τολμήσει να μοιραστεί μαζί του. Στη συνέχεια η εικόνα προβάλει  τον ιερέα να φορά το πετραχήλι, να προσεύχεται και γυρνώντας της ζητά να πάει να γονατίσει μπροστά του. Αυτή γονατίζει εκεί ακριβώς που γονατίζουν οι εξομολογούμενοι. Ο εξομολόγος σηκώνει το πετραχήλι και το βάζει πάνω στο κεφάλι της, ακουμπάει τη παλάμη του από πάνω και ξεκινά την εξομολόγηση και αναρωτιέται αν το κορμί της θέλει το δικό του όπως το δικό του θέλει εκείνη. Μέχρι σήμερα έχουν ανταλλάξει μονάχα παθιασμένα βλέμματα. Για μια στιγμή αυτή έμεινε σιωπηλή με χαμηλωμένα μάτια κάτι κράτησε τις λέξεις στη γλώσσα της. Αυτός την παρότρυνε να μιλήσει. Ζεστό κοκκίνισμα κατακλύζει και πυρώνει τα μάγουλά της καθώς κι αυτή ένιωθε ερεθισμένη, αφήνεται ελεύθερη στην αύρα του κι όλο αυτό που της εκπέμπει η παρουσία του αναζητώντας να της αφήσει το αποτύπωμά του. Και να την ταξιδεύει, να την παίρνει μαζί του παντού, να μη ρωτά πού θα την πάει. Ο προορισμός της είναι αδιάφορος. Σπάζοντας, τα δεσμά της εξομολογείται απροφάσιστα, τις δικές της επιθυμίες, του δικού της σώματος. Όση ώρα του εξομολογείτε τις «αμαρτίες» της, ερεθισμός αρχίζει να φουντώνει μέσα της,  κατακλύζει τις αισθήσεις της, φλογίζει το κορμί της και η σκέψη της ταξιδεύει στον φαλλό του ρασοφόρου σε πλήρη στύση. «Σ’ εσένα παραδίνω τις αμαρτίες μου, και την σαρκική αδυναμία μου» ψιθυρίζει στις φαντασιώσεις της. Το μαύρο ράσο του αποκαλύπτει, παρά συγκαλύπτει, τον αδιόρατο σπασμό που τον διατρέχει καθώς αφήνει να του ξεφύγει βογκητό της γλυκιάς οδύνης, που διατρέχει το σώμα του μετά την κορύφωση της ηδονής. Φτάσανε σχεδόν ταυτόχρονα σ’ οργασμό χωρίς καν να ‘χουν αγγιχτεί. Το πετραχήλι τους χώριζε από την σωματική επαφή. Αυτή σηκώθηκε. Οι ματιές τους συναντήθηκαν σε ένα τελευταίο βλέμμα μα τα μάτια του δεν έφτασαν ποτέ στην καρδιά της. Της χαμογέλασε αχνά, ένα γλυκό χαμόγελο κατανόησης και συγχώρεσης και ύστερα χωρίστηκαν. Τον αποχαιρετά με ευγνωμοσύνη που της έδωσε τη δύναμη να βιώσει τη δική της αυτεξούσια σεξουαλικότητα, στην φανταστική τους συνουσία χωρίς σαρκική επαφή.
Είναι η ώρα που κλειδώνει η φαντασίωση στο συζυγικό τους κρεβάτι, ο ένας δίπλα στον άλλο, και αυτή τον δέχεται, σαν συνέχεια στο αποτύπωμα που είχε αφήσει, στο σώμα της ο φαντασιακός εραστή της και τώρα τα μάτια της αντικρίζουν εκείνον, και ο χρόνος σταματάει. Οι λέξεις περισσεύουν η ανάσα της κόβεται, μένουν μόνο τα βλέμματά τους να μιλήσουν και να καλύψουν όλα τα κενά που υπάρχουν μέσα τους. Οι ανάσες κι οι χτύποι της καρδιάς τους συντονίζονται, χαράζουν κοινές νότες ευτυχίας κι αισθάνονται ένας όπως είκοσι πέντε χρόνια τώρα.
Άλλη μια βραδιά  ζουν μια ερωτική πανδαισία, ένα υπέροχο σμίξιμο δύο σωμάτων και δύο ψυχών, σεξουαλικής επαφής αλλά και γεμάτες έρωτα. Το πεπρωμένο που τους έφερε μαζί θα φροντίσει όπως και την ημέρα της γνωριμίας τους να τους δίνει αφορμές να μην μπορεί ο ένας μακριά απ’ τον άλλο. Προθέσεις, επιθυμίες, κρυφές και φανερές,  λαχτάρες, όνειρα, ματαιώσεις, ελπίδες, ξεπετάγονται μέσα από χάσματα που αφήνουν οι σκέψεις, και καθρεφτίζουν τη ζωή τους όπως πραγματικά είναι.
Σε μια ρουτίνα που δε μιλάνε τα χείλη αλλά τα βλέμματα. Καταργούνται οι λέξεις και απλά της φανερώνει την αγάπη του με πράξεις. Και μαζί ανταμώνουν τ’ όνειρο σ ’έναν κόσμο δικό τους κάτω απ’ την επήρεια εθιστικών αγγιγμάτων, κι αισθήσεων που συγκρούονται κι εκρήγνυται σε ένα ερωτικό παραλήρημα που δίνει ενέργεια στις σεξουαλικές φαντασιώσεις τους. Ξάπλωσε δίπλα της άνοιξε τα καυτά χείλη του αιδοίου της, και άρχισε απαλά να γλείφει το θάμνο γύρω του. Αυτή αρχίζει να αναδεύεται ανήσυχα, αρχίζει να βογκά και να αναστενάζει γεμάτη λαγνεία. Αμέσως μετά η γλώσσα του βυθίζεται και το κορμί της σφαδάζει φρενιασμένα.  Όσο τη ρουφάει και τη πηδάει με τη γλώσσα του, νιώθει το ηδονικό σκίρτημα παντού, σε όλο της το κορμί, δεν μπορεί να αντισταθεί στο κάλεσμά του, τύλιξε τα πόδια της στο λαιμό του και τον κράτησε εκεί.
Γονατιστός τώρα πίσω της τρίβει το πέος του πάνω στους γλουτούς της, ανάμεσα στη χαραμάδα τους και τα δάχτυλα από το ένα του χέρι έχουν μπει μέσα στο αιδοίο της που έχει ανοίξει σαν τριαντάφυλλο. Του φωνάζει να την γαμήσει, το ζητάει απεγνωσμένα!
«Πάρε με, κάνε με ό,τι θες, αλήτεψε στο κορμί μου».
Καθώς του οδηγούσε το πέος του καυτό, σκληρό, παλλόμενο σε μια βάναυση ώθηση μέσα της, ένιωσε να τρέμει με πρόθυμη ευχαρίστηση. Έπειτα όταν άρχισε να κινείται ρυθμικά μέσα της σ’ ένα ξέφρενο οργασμό που δεν μπορούσε να τον συγκρατήσει, οι απότομοι σπασμοί του ξύπνησαν μέσα της κύματα, σαν φλόγες, αστραφτερές σαν πυροτεχνήματα, που έκαναν τα σωθικά της να λιώνουν. Σαν καμπάνες που χτυπούσαν δυνατά, χαρμόσυνα. Κι ούτε που κατάλαβε τις άγριες κοφτές κραυγές που άφησε.
Και αυτός της ψιθυρίζει στο αυτί πως η χημεία όπως κι η μαγεία δε χάνονται. Μια όαση που μέσα της παρασύρονται και χάνονται μέχρι να τους βρει το ξημέρωμα αγκαλιά,.τους έδεσε η λαγνεία, οι στιγμές της εκστατικής ηδονής, της απόλαυσης.
 Και αυτή του υπενθυμίζει πως όταν κοιμούνται μαζί, ν’ αφήνει το πνεύμα του στα χέρια της με ασφάλεια, και δε θα βγει ποτέ από τα δίχτυα της. Όχι ότι αυτός άλλωστε θέλει να ξεφύγει, από την ισόβια σύντροφό του, που τον σαγηνεύει με την άδολη χάρη της και τον φυσικό αισθησιασμό της. Φαινομενικά εύθραυστη, αλλά προικισμένη με τεράστια δύναμη επιβίωσης, ικανή να προσφέρει ασφάλεια και προστασία στην σχέση τους και την οικογένεια τους.
Αϊτή η γυναίκα είναι ο εθισμός του, οι επιθυμίες του, το είναι του.
Μαζί προσπαθούν και ζουν ευτυχισμένοι με τις συμφωνίες αλλά και τις διαφωνίες τους, πάντα δίπλα ο ένας στον άλλο, όχι απέναντι.
Δεν τον πειράζει ότι η σύζυγος του μπορεί σήμερα να φαντάζεται πώς θα ήταν η ζωή της με κάποιον άλλο. Γι' αυτόν, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει επιλέξει τη λάθος σύντροφο.


Όνειρο ήταν και πέρασε.
Ίσως ξανάρθει μόλις νυχτώσει
και τ’ όνειρο πάλι την αλήθεια θα σώσει.











!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ίσως ο εξομολόγος επεδίωξε νοσηρή σύνδεση μαζί της, συναισθηματικά, προσωποπαγώς, δεμένος σαν «πρόσωπο» και όχι με τον Χριστό και την Εκκλησία καθώς ορίζει το έργο του.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η διονυσιακή λατρεία, κι ένας ονειρεμένος προορισμός μαγνητίζει  κάποιους/ες να τον αναζητούν αλλού, πιστεύοντας ότι εκεί θα βρούνε καλύτερο απ' αυτό που έχουν.
Συνήθως βιώνουν στη ψευδαίσθηση μιας πραγματικότητας που δεν υπάρχει.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Από πάντα του είχε μια ανησυχία αλλά ποτέ του δεν είχε το φόβο της εγκατάλειψης. Την επέλεξε σύντροφο του και ποτέ του δεν μετάνιωσε για την επιλογή του.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η μούσα παραμένει διαχρονικά ……….μούσα…….. ποτέ δεν αλλάζει .............
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 σχόλια:

  1. ... Ότι δε πρόλαβε να ζήσει ήταν όλη της η ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ήθη της εποχής συνιστούν το υπόβαθρο της σχέσης το οποίο κυριευει τις αισθήσεις με τη γνησιοτητα των ανθρωπίνων χαρακτήρων και την αφοσίωση του στις ακαμπτες παραδόσεις της οικογενειακης λαβας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ... Υποκυπτει τελικά στη νομοτελεια πως.. "η ζωή είναι μεγαλύτερη από την Αγάπη";;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Web Informer Button