"......κυνηγούσα σαν αλλοπαρμένος μια χίμαιρα, αναζητώντας τ’
αχνάρια μιας Τάξης πραγμάτων, ενώ θα έπρεπε να έχω πια καταλάβει ότι μια
τέτοια Τάξη δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο…. Εσείς ωστόσο, που έχετε
επινοήσει και βιώνεται μέσα στην δική σας , την ψεύτικη Τάξη, εσείς,
τελικά, έχετε ανακαλύψει κάτι”.
από το βιβλίο “Το όνομα του ρόδου” ....Ουμπέρτο Εκο.
από το βιβλίο “Το όνομα του ρόδου” ....Ουμπέρτο Εκο.
Στους λόγους αυτούς – που απευθύνει ο ήρωας του Ουμπέρτο Εκο προς τους διώκτες του – αντανακλάται η πεμπτουσία της αλλοτρίωσης του “ αιρετικού “ από το αποκλειστικό, το κυρίαρχο δόγμα του καιρού του. Η αμφισβήτηση και η αναζήτηση της αλήθειας, πέρα από τα όρια της “καθεστηκυίας τάξης”, αποτελεί το κατ’ εξοχήν τυπολογικό χαρακτηριστικό, το οποίο, σε όλους τους καιρούς, θα φέρει αντιμέτωπο το άτομο,...... τον “αιρετικό”......, με το κυρίαρχο ιδεολογικό του περιβάλλον.
Η
άποψη ότι ο θρήσκος είναι πιο ευτυχισμένος από τον άθεο είναι το ίδιο
άτοπη όπως και η διαδεδομένη πεποίθηση πως ο μεθυσμένος είναι πιο
ευτυχισμένος από τον νηφάλιο Τζορτζ Μπέρναρντ Σω
Αυτά είναι απίστευτα, ε;
Ειδωλολατρικά;
Για πρωτόγονους και αμαθείς;
Δεν χρειάστηκε να έχουμε σεξουαλική ένωση, όπως το ίδιο αναφέρεται για την Παναγία και τον κρίνο. Πως συμβαίνει αυτό για μας να είναι πιστευτό; ότι μύρισε ένα κρίνο, και μέσω της χάρης του Θεού έμεινε έγκυος.
............
*Ο Ντένετς αναφέρεται ως ένας από τους «τέσσερις καβαλάρηδες του Νέου Αθεϊσμού», μαζί με τους Ρίτσαρντ Ντόκινς, Σαμ Χάρρις και Κρίστοφερ Χίτσενς.
.......
Ποτέ μια τόσο βλακώδης και αναπόδεικτη ιδέα όπως αυτή του θεού δεν είχε τέτοια ασυλία.
Daniel Dennett..
Ποτέ μια τόσο βλακώδης και αναπόδεικτη ιδέα όπως αυτή του θεού δεν είχε τέτοια ασυλία.
Daniel Dennett..
.....
Διαβάζω ελληνική μυθολογία. Κανείς απ’ τους θεούς ή από τις μοίρες δεν
προαναγγέλλει πουθενά τη συντέλεια του κόσμου. Δεν απειλεί πως οι
άνθρωποι θα κριθούν κατά τα έργα και τις αμαρτίες τους. Δεν προφητεύει
μια Δευτέρα Παρουσία. Ποια Δευτέρα Παρουσία; Αφού όλα και όλοι είναι
ήδη, νυν και αεί, εδώ. Και η γη δεν τρέμει παρά από τους οργασμούς µας.
Κι απ’ τις ωδίνες των τοκετών µας. .....................................
//Ο Ακρίσιος ήθελε πάντα να αποκτήσει έναν διάδοχο για τον θρόνο
του. Μετά την γέννηση της Δανάης, προσπάθησε και πάλι να αποκτήσει γιο
αλλά δεν τα κατάφερε. Αποφασίζει να πάει στην Πυθία και να μάθει αν θα
αποκτήσει αγόρι. Η Πυθία του ανακοινώνει πως θα αποκτήσει εγγονό από την
Δανάη και πως θα σκοτωθεί από αυτόν. Γυρνώντας στο Άργος
στεναχωρημένος, κλείνει την Δανάη σε ένα υπόγειο δωμάτιο, ώστε να
αποφύγει την επαλήθευση του χρησμού. Η Δανάη επικοινωνούσε μόνο με την
παραμάνα της, ενώ από ένα παραθύρι, υπερυψωμένο, καταλάβαινε το έξω
περιβάλλον.
Ο Δίας γοητευμένος από την ομορφιά της Δανάης, την επισκέπτεται, μέσω
του παραθύρου, με την μορφή της χρυσής βροχής. Από την ένωση αυτή
γεννιέται ο Περσέας.//Αυτά είναι απίστευτα, ε;
Ειδωλολατρικά;
Για πρωτόγονους και αμαθείς;
Δεν χρειάστηκε να έχουμε σεξουαλική ένωση, όπως το ίδιο αναφέρεται για την Παναγία και τον κρίνο. Πως συμβαίνει αυτό για μας να είναι πιστευτό; ότι μύρισε ένα κρίνο, και μέσω της χάρης του Θεού έμεινε έγκυος.
............
*Ο Ντένετς αναφέρεται ως ένας από τους «τέσσερις καβαλάρηδες του Νέου Αθεϊσμού», μαζί με τους Ρίτσαρντ Ντόκινς, Σαμ Χάρρις και Κρίστοφερ Χίτσενς.
Καθεστηκυία τάξη............,
η Ιερά σύνοδος ........
Με πρόεδρο τον Κυνουρίας Διόνυσο (που είχε υπογράψει πάνω στην Αγία τράπεζα τον κατάπτυστο αφορισμό εναντίον της Ελληνικής Επανάστασης του 1821), επιζήτησε και επέτυχε την καταδίκη του μεγάλου Έλληνα Πατριώτη και Δάσκαλου Θεόφιλου Καϊρη στην Σύρο τον 1852 …
Ένας ακόμη Γαλιλαίος αντιμέτωπος με την αγχόνη των "Αγιατολάχ" της πολιτικής και της θρησκείας.......................
Είναι σαδιστικά και επώδυνα δύσκολη επιστήμη η Ιστορία.
Φυσικά, η αυθεντική και γνήσια, αυτή που έχει για μητέρα την αλήθεια, και για στηρικτικούς κανόνες τα γεγονότα. Όχι η πλασματική, η κίβδηλη, η προοριζόμενη για εύπιστους. Όχι η μυθιστορία των επιφυλλίδων, ή αυτή που προέρχεται από τις εντεταλμένες γραφίδες οι οποίες επιχειρούν να καταδείξουν πως η παγκόσμια πρόοδος και η τεχνολογική εξέλιξη οφείλονται στον ασύδοτο και παμφάγο πλούτο των μεγαλοκαρχαριών. Ή εκείνη που συνθέτουν οι ανίατα ασθενείς διάκονοι των θρησκειών.....................................
«Λέω να φτιάξουμε παράνομο σταθμό
Να διαδώσουμε σ αυτούς
Τους γκαντεμιάρικους καιρούς
Να μη σκοτώνουνε τους διαφορετικούς»
Νικόλας Άσιμος
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου